BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 31, 2012

Risau risau.

assalammualaikum w.b.t

ok, tanak ckp bnyk pon dlm entry kali ni. cuma hari ni dah 1january 2013. dan ini bermakna lagi 10 hari nk menghadap sem4. takut rasanya. tp bukan laa sbb takut ngn subjek ke ape, cume takut dgn classmate. tp apepun, Allah is with me. hari ni dgr satu berita, iaitu dpt tahu 3 org dr budak rumah aku keluar rumah and pergi rumah lagi satu. yaAllah, sentap betul hati ni aku rasa. sedih sbb diaorg ni kwn aku, skrg dh tinggalkan kami. tp, tk boleh nk sedih sgt pon sbb keadaan yg memaksa. kalau duduk satu rumah tp bergaduh tk bertegur pon bwt ape kan?  hurmm. biarlaa. ade hikmah, 

"But my mom told me that whatever happens, do not offend  your friends"

dan aku pegang ape kate mak aku tu. yg pasal classmate tu, yelaa, kirenye aku lps ni kena hadapi pelbagai kemungkinan sbb aku skrg mcm dipulaukan, mcm yg aku pernah cerita kt entry sebelum ni. td petang oren ade mesej,  ni mesej nye :




pastu kte pun balas panjang lg, tp tkyh laa kot nk bg tau. hurmm... tp tulah, memang sukar nk study dlm kelas pon, maklum laa, kte ni mcm duk sorg2. tp selamat ade gak yg nk kwn ngn aku. cuma skrg aku ade lg kwn2 parents nk bg semangat kt aku. apepun, selamat tahun baru dan sila laa follow me back orite? 

by, 
shud di ambang 2013 =)

0 comments: